No item found! Please check your config!
29 maj 2022

Wycieczka LO i SP

541 razy

W terminie 24-27 maja odbyła się wycieczka turystyczno- krajoznawcza, w której wzięli udział uczniowie szkoły podstawowej oraz liceum.

Pierwszego dnia zwiedziliśmy Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu, a następnie dotarliśmy na obiadokolację i nocleg do  pensjonatu w Krościenku.

Drugi dzień wycieczki był bardzo intensywny. Po śniadaniu wyruszyliśmy na Trzy Korony- najbardziej znany szczyt Pienin słynący z pięknych widoków. Następnie dojechaliśmy nad Jezioro Czorsztyńskie, po którym odbyliśmy rejs statkiem wycieczkowym. Ostatnim punktem programu tego dnia było zwiedzanie zamku w Niedzicy.

Trzeciego dnia przewodnik poprowadził nas niezwykle malowniczym szlakiem przez Wąwóz Homole na Polanę Jaworki. Następnie zwiedziliśmy część uzdrowiskową Szczawnicy, a ostatnim punktem programu był wjazd kolejką linową na Palenicę. Tutaj młodzież mogła podziwiać piękne widoki ośnieżonych jeszcze Tatr oraz skorzystać ze zjeżdżalni grawitacyjnej.

Czwarty dzień to powrót do Płocka. W drodze powrotnej zatrzymaliśmy się w Ojcowskim Parku Narodowym i odbyliśmy krótką wycieczkę Doliną Prądnika w otoczeniu malowniczych skalnych form rzeźby krasowej do  Bramy Kraków. Następnie nastąpił bardzo wyczekiwany przez wielu uczniów postój na posiłek w restauracji McDonald’s w Olkuszu. Do Płocka dotarliśmy szczęśliwie przed godziną 21.00.

Opiekunami uczniów byli p. Magdalena Brzezińska, p. Jolanta Rybicka-Janicka i p. Rafał Zubek. Organizatorem i kierownikiem wycieczki był p. Artur Brzeski.

O nas

Zespół Szkół nr 1 w Płocku to szkoła bezpieczna, przyjazna i nieustannie się rozwijająca. Dobre wyposażenie, baza sportowa i wykwalifikowana kadra to niewątpliwe atuty szkoły.

Chcesz wiedzieć więcej? Czytaj ...