No item found! Please check your config!

14 marca – Światowy Dzień Liczby Pi i Międzynarodowy Dzień Matematyki, kolejny raz obchodziliśmy w KRZYWOUSTYM.

Bez liczby Pi Wszechświat, a także nowoczesna nauka nie miałyby prawdopodobnie racji bytu. Ponadto Dzień Liczby Pi to okazja do oddania honoru matematyce, która jest językiem nauki. A bez nauki nie byłoby tych wszystkich udogodnień, z których na co dzień tak chętnie korzystamy.

W klasach 1 -3 LO rywalizacja pomiędzy przedstawicielami poszczególnych klasa polegała na sprawdzeniu  informacji o liczbie Pi oraz jej praktycznym  zastosowaniu. W klasach licealnych najlepiej z problemami poradzili sobie przedstawiciele klasy 2A: Adam Cybulski i Dominika Pietrzak.

Natomiast w klasach 4-7  SP uczniowie skupili się na zagadnieniach związanych z  kodowaniem oraz tzw. wężami Pi. Najlepsze wyniki w kodowaniu uzyskali: Marcel Nowakowski 7b, Filip Wieczorek 4a, Natalia Karwowska 5a, Aleksandra Kobierzycka 5c a w rywalizacji węży Pi: Aleksander Kania 5b, Aleksandra Waszkiewicz 5c, Karolina Jeznach 6b, Nina Kulińska 4a.

Wszystkim uczestnikom zmagań matematycznych serdecznie gratulujemy.

Szanowni Rodzice,

zapraszamy Państwa w dniu 21 marca 2024 r. o godz. 16.00 do hali sportowej

na spotkanie z przedstawicielem Policji

dotyczące odpowiedzialności rodziców/opiekunów prawnych za nieletnich

w zakresie popełnianej przez dzieci i młodzież cyberprzemocy, przemocy fizycznej, ale również używania aplikacji niezgodnie z wiekiem dziecka oraz związanymi

z powyższym konsekwencjami prawnymi.

Po spotkaniu-około 16. 30 odbędą się zebrania z wychowawcami oraz konsultacje.

Szkoła Podstawowa nr 2

I a

Magdalena Celmer

s. 133

I b

Bożena Podraska

s. 138

I c

Patrycja Zander

s. 134

II a

Justyna Sobczyńska

s. 31

II b

Aneta Gwóźdź

s. 29

III a

Monika Bogucka

s. 32

III b

Elżbieta Bońkowska

s. 28

IV a

Aleksandra Gałczyńska-Krawczyk

s. 205

IV b

Agnieszka Kroczewska

s. 128

V a

Karolina Lewandowska

s. 23

V b

Monika Niemiec

s. 014

V c

Piotr Mieszkowski

s. 129

VI a

Dorota Lucińska

s. 224

VI b

Sylwia Bogiel

s. 19

VII a

Ewa Tomaszewska

s. 113

VII b

Anna Aronowska-Tokarska

s. 221

 

IV Liceum Ogólnokształcące

I A

Rafał Zubek

s. 123

I B

Magdalena Brzezińska

s. 206

I C

Agata Zarębowska

s. 121

I D

Marzena Kapuścińska

s. 118

II A

Edyta Wilewska

s. 226

II B

Marzena Pytel

s. 225

II C

Lidia Chodkowska

s. 228

III A

Jolanta Rybińska-Janicka

s. 111

III B

Katarzyna Wochowska-Wołosz

s. 219

IV A

Beata Bartosiewicz

s. 229

IV B

Agnieszka Kozakiewicz

s. 222

 

Po zebraniach z wychowawcami zapraszamy na konsultacje indywidualne

w godz. 17.15- 18.00

 (zgodnie z poniższym harmonogramem)

L.p.

     Imię i nazwisko nauczyciela

sala

1.

Aronowska-Tokarska  Anna

221

2.

Bartosiewicz  Beata

229

3.

Białach Ewa

213

4.

Bogiel  Sylwia

19

5.

Bogucka Monika

32

6.

Bońkowska Elżbieta

28

7.

Bornińska Maria

128

8.

Brzeski  Artur

Pokój nauczycielski

9.

Brzezińska  Magdalena

206

10.

Celmer  Magdalena

133

11.

Chodkowska  Lidia

228

12.

Ciurzyńska Agnieszka

Pokój nauczycielski

13.

Domosławska Urszula

117

14.

Felczak Anita

sala SI

15.

Gałczyńska-Krawczyk Aleksandra

205

16.

Gołębiowska Monika

127

17.

Gwóźdź Aneta

29

18.

Jaworska Karina

26

19.

Kapuścińska  Marzena

118

20.

Kolczyńska Jolanta

219

21.

Kozakiewicz  Agnieszka

222

22.

Kroczewska  Agnieszka

122

23.

Królikowska Katarzyna

Gabinet tyflopedagoga

24.

Kurzyńska  Grażyna

26

25.

Lewandowska Karolina

23

26.

Lucińska  Dorota

224

27.

Łuszczyńska  Jolanta

biblioteka

28.

Maciejewska Nina

226

29.

Michalak Tomasz

Pokój nauczycielski

30.

Mieszkowski  Piotr

129

31.

Niemiec  Monika

014

32.

Orłowska  Patrycja

204

33.

Ostrowska  Dorota

124

34.

Podraska Bożena

138

35.

Przybylski  Paweł

hala

36.

Pytel  Marzena

225

37.

Ratkowski  Jacek

Pokój nauczycielski

38.

Rybińska-Janicka  Jolanta

111

39.

Sęk  Olgierd

hala

40.

Sobczyńska Justyna

31

41.

Szymańska  Anna

Pokój nauczycielski

42.

Szymański Łukasz

Pokój nauczycielski

43.

Tomaszewska Ewa

113

44.

Wilewska  Edyta

226

45.

Winiarska Joanna

214

46.

Wiśniewska Klaudia

26

47.

Wochowska-Wołosz Katarzyna

219

48.

Wyrębkowska Dagmara

28

49.

Zander Patrycja

134

50.

Zarębowska  Agata

121

51.

Zubek  Rafał 

123

 

 

Laura uczęszczała do IV LO. Teraz potrzebuje naszej pomocy.

We wrześniu miała wypadek, biorąc udział w aktywnościach strażackich niefortunnie łamiąc szczękę po utracie przytomności.

Czeka ją operacja - mikrochirurgiczna rekonstrukcja w obrębie twarzoczaszki. Całkowita kwota leczenia oscyluje w granicy stu tysięcy złotych.

Link do zrzutki >>>

WPŁACAMY !!!

UDOSTĘPNIAMY !!!

POMAGAMY !!!

Drodzy uczniowie i rodzice !!!

Nasza szkoła przystąpiła do projektu  “Wszystkie dzieci zbierają elektrośmieci”.
Celem akcji jest podniesienie świadomości ekologicznej wśród dzieci i młodzieży, oraz zwrócenie uwagi na prawidłowe zagospodarowanie odpadami.

W zamian za przyniesiony zużyty sprzęt elektroniczny i elektryczny szkoła otrzyma   bon, który wykorzysta na nagrody rzeczowe w postaci materiałów biurowych. Jedynym warunkiem jest mobilizacja do działania, porządki domowe i chęci!

Do akcji szkolnej mogą przyłączyć się również firmy i instytucje, które oddadzą zużyty sprzęt na rzecz wybranej szkoły.

Termin Akcji: 01.III.2024- 22.III.2024

Miejsce Akcji: Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny uczniowie SP przynoszą do Pani Moniki  Boguckiej ( sala 32), klasy od IV-VIII oraz uczniowie liceum, przynoszą do Pani M. Kapuścińskiej (sala 118).

Duży sprzęt typu lodówka, pralka prosimy o zostawienie obok dyżurki Pań Woźnych i poinformowanie wyżej wymienionych nauczycieli.

PARTNERZY  AKCJI :

Operatorem Akcji jest Green Office Ecologic Spółka z o.o. 

Siedziba Spółki - Warszawa 00-074, ul. Trębacka 4

Kontakt telefoniczny: 669-482-511 ;  83 341 75 94 wew. 23;  w godz. 8:00 - 16:00

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. / www.dzieci-zbieraja-elektrosmieci.pl

W dniu 29.02.2024 po raz kolejny zostały zorganizowane w naszej szkole wieczorne zajęcia z astronomii. Wzięła w nich udział liczna grupa uczniów z klas VIIa i VIIb. Celem zajęć było rozwijanie zainteresowań uczniów oraz  zastosowanie w praktyce posiadanej wiedzy z zakresu geografii i fizyki.

W trakcie zajęć uczniowie zapoznali się z budową i zasadą działania teleskopu, a następnie wzięli udział w prezentacji multimedialnej poświęconej mapie nieba i obiektom widocznym na nocnym niebie. W jej trakcie wykorzystano program  Stellarium. Zaprezentowany został również film obrazujący wielkość Wszechświata oraz jego historię. Na zakończenie uczniowie rozwiązywali quiz poświęcony tematyce zajęć.

 

Organizacja zajęć i opieka nad uczniami:

p. Artur Brzeski, p. Kararzyna Wochowska- Wołosz

„Mazowiecki program przygotowania szkół, nauczycieli i uczniów do nauczania zdalnego”

Gmina - Miasto Płock w partnerstwie z Samorządem Województwa Mazowieckiego realizowała projekt pn. „Mazowiecki program przygotowania szkół, nauczycieli i uczniów do nauczania zdalnego” w ramach X Osi priorytetowej „Edukacja dla rozwoju regionu”, Działania 10.1 „Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży”, Poddziałania 10.1.1 „Edukacja ogólna”, którego celem jest podniesienie jakości kształcenia w min. 516 szkołach z terenu Województwa Mazowieckiego poprzez zakup sprzętu i oprogramowania oraz przeprowadzenie szkoleń mających na celu przygotowanie szkół, nauczycieli i uczniów do nauki zdalnej.

W ramach projektu następujące szkoły:

  • Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi Nr 11 im. Bolesława Chrobrego w Płocku;
  • Zespół Szkół Technicznych w Płocku;
  • Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi Nr 22 im. Janusza Korczaka w Płocku;
  • Szkoła Podstawowa Nr 5 im. Władysława Broniewskiego w Płocku;
  • Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi Nr 8 im. Aleksandra Macieszy w Zespole Szkół nr 5 w Płocku;
  • Szkoła Podstawowa Nr 15 im. Św. Franciszka z Asyżu w Płocku;
  • Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Książąt Mazowieckich w Zespole Szkół Nr 2 w Płocku

otrzymały pakiet sprzętu w postaci: zestawów komputerowych, laptopów, drukarek, urządzenia wielofunkcyjnego, projektora multimedialnego, monitora interaktywnego oraz pakiet oprogramowań wspierających naukę zdalną. Ponadto wsparciem szkoleniowym w zakresie nauczania zdalnego objęci zostali nauczyciele i uczniowie.

Projekt był realizowany do 31.12.2023 r.

Wartość projektu wyniosła 80 624 303,30 zł

Dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej: 61 624 333,56 zł

Z wielką radością i satysfakcją informujemy, że Szkoła Podstawowa nr 2 w Płocku wzbogaciła się o fantastyczny sprzęt w postaci monitora interaktywnego Newline LYRA TT- 7521Q z podstawą mobilną HW86. Sponsorem tegoż sprzętu jest ENERGA-OPERATOR.

Monitor będzie wykorzystywany jako narzędzie dydaktyczne pozwalające na rozpowszechnianie, m.in. wiedzy dotyczącej korzystania z prądu oraz bezpiecznego  zachowania w pobliżu infrastruktury elektroenergetycznej, a tym samym do realizacji programu "Bezpieczna Kraina Energa  - Operator". Powyższy program jest bardzo wartościowy, ponieważ wyposaża dzieci w niezbędną wiedzę o energii elektrycznej, ale przede wszystkim przedstawia sytuacje, które mogą zagrozić osobom niemającym elementarnej wiedzy o zagrożeniach w związku z niewłaściwym korzystaniem z prądu. Wsparciem podejmowanych działań jest „Bezpieczna Kraina”, po której uczniowie mogą wygodnie podróżować, siedząc w szkolnych ławkach…

Poniżej link do strony: https://bezpiecznakraina.energa-operator.pl/

Monitor interaktywny wraz z podstawą mobilną został uroczyście przekazany uczniom Szkoły Podstawowej nr 2 w Płocku. Okolicznościową wstęgę przecięła p. Marzenna Machała-Pniewska – dyrektor Zespołu Szkół nr 1 w Płocku.

Jak widać na załączonych zdjęciach, uczniowie z wielką radością korzystają z podarowanego sprzętu.

DZIĘKUJEMY :-) :-) :-)

 

Szanowni Państwo Rodzice

dla dzieci zamieszkałych w obwodzie szkoły  (w dniach 1 lutego od godz. 9.00 – 8 marca  2024 r. do godz. 15.00).

WYPEŁNIJ ZGŁOSZENIE DO SZKOŁY OBWODOWEJ 

do klasy I publicznej szkoły podstawowej, której ustalono obwód, przyjmuje się na podstawie zgłoszenia rodziców, dzieci zamieszkałe w tym obwodzie.

Osoby, które nie mają dostępu do Internetu lub będą mieć kłopoty w użytkowaniu systemu, mogą skorzystać z pomocy w szkole podstawowej.

Rodzice dziecka wypełniają nowe zgłoszenie podając standardowe dane (dane dziecka, własne, dane dotyczące adresu zamieszkania, dodatkowe informacje o dziecku). Wydrukowane i podpisane zgłoszenie rodzice składają w szkole obwodowej. Podpisy złożone na zgłoszeniu są potwierdzeniem zgodności podanych informacji ze stanem faktycznym.

Do zgłoszenia należy dołączyć oświadczenie (pobrane z systemu naborowego) o miejscu zamieszkania rodziców kandydata i kandydata, które składa się pod rygorem odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych oświadczeń (art. 151 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. prawo oświatowe).

Dopuszcza się złożenie zgłoszenia wraz z oświadczeniem w formie skanu wysłanego na adres e-mail szkoły.

Dzieci zamieszkane w obwodzie danej szkoły przyjmowane są z urzędu.

 

dla kandydatów zamieszkałych poza obwodem szkoły (w dniach 15 marca od godz. 9.00 -29 marca 2024 r. do godz. 15.00).

WYPEŁNIJ ZGŁOSZENIE DO SZKOŁY POZA OBWODEM

kandydaci zamieszkali poza obwodem publicznej szkoły podstawowej mogą być przyjęci do klasy I po przeprowadzeniu postępowania rekrutacyjnego, jeżeli dana publiczna szkoła podstawowa nadal dysponuje wolnymi miejscami. Zatem nabór na wolne miejsca do samorządowych szkół podstawowych dla dzieci zamieszkałych poza obwodem danej szkoły zostanie uruchomiony po przyjęciu dzieci zamieszkałych w obwodzie szkoły.

Rodzice dziecka wypełniają nowy wniosek podając standardowe dane (dane dziecka, własne, dane dotyczące adresu zamieszkania, dodatkowe informacje o dziecku).

Rodzice mogą ubiegać się o przyjęcie dziecka do trzech wybranych szkół. Szkoła umieszczona na pierwszym miejscu listy jest tzw. szkołą pierwszego wyboru. Niezależnie od liczby wybranych szkół, rodzice/prawni opiekunowie składają wydrukowany i podpisany wniosek wraz z oświadczeniami niezbędnymi do potwierdzenia kryteriów o przyjęcie dziecka wyłącznie w szkole pierwszego wyboru. Podpisy złożone na wniosku są potwierdzeniem zgodności podanych informacji ze stanem faktycznym.

Dopuszcza się złożenie wniosku wraz z oświadczeniami w formie skanu wysłanego na adres e-mail szkoły.

Wniosek rozpatruje komisja rekrutacyjna powołana przez dyrektora szkoły. Na podstawie spełnianych przez kandydata kryteriów kwalifikacyjnych komisja rekrutacyjna ustala kolejność przyjęć oraz podaje do publicznej wiadomości wyniki postępowania rekrutacyjnego w formie listy kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych do przyjęcia.

O przyjęciu do szkoły decyduje suma punktów uzyskana w postępowaniu rekrutacyjnym. Kandydaci będą przyjmowani w kolejności, począwszy od najwyższej liczby uzyskanych punktów.

W postępowaniu rekrutacyjnym są brane pod uwagę następujące kryteria, którym przyznaje się określoną liczbę punktów:

  • rodzeństwo dziecka ubiegającego się o przyjęcie do wybranej szkoły podstawowej kontynuuje edukację w tej szkole – 16 pkt;
  • dziadkowie, przez których odbierane będzie dziecko po zajęciach, zamieszkują w obwodzie danej szkoły – 8 pkt;
  • miejsce pracy jednego z rodziców (opiekunów prawnych) znajduje się w obwodzie danej szkoły – 4 pkt.

Rodzice/prawni opiekunowie kandydatów zakwalifikowanych do przyjęcia składają elektroniczne potwierdzenie woli zapisu w szkole, do której kandydat został zakwalifikowany. Brak potwierdzenia woli oznacza rezygnację z miejsca, wyznaczonego przez system naborowy. 

Rodzice/prawni opiekunowie kandydatów, którzy nie zostali przyjęci mogą:

  • złożyć wniosek do komisji rekrutacyjnej o sporządzenie uzasadnienia odmowy przyjęcia kandydata w terminie 3 dni od dnia podania do publicznej wiadomości listy kandydatów przyjętych i nieprzyjętych,
  • wnieść do dyrektora szkoły odwołanie od rozstrzygnięcia komisji rekrutacyjnej w terminie 3 dni od dnia otrzymania uzasadnienia,
  • złożyć do sądu administracyjnego skargę na rozstrzygnięcie dyrektora szkoły.

Na stronie Płockiego Portalu Oświatowego w zakładce Obwody istnieje możliwość, po wpisaniu adresu zamieszkania, sprawdzenia szkoły obwodowej.

SPRAWDŹ OBWÓD

 

Uchwała Rady Miasta Płocka Nr 168/IX/2019

w sprawie ustalenia planu sieci publicznych szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Miasto Płock i określenia ich obwodów

Uchwała Rady Miasta Płocka Nr 309/XVII/2020

w sprawie zmiany Uchwały Nr 168/IX/2019 z dnia 27 czerwca 2019 roku w sprawie ustalenia planu sieci publicznych szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Miasto Płock i określenia ich obwodów

 

W dniu 15.12.2023 odbył się kolejny już coroczny Szkolny Rajd Nocny. Uczestnicy rajdu- uczniowie starszych klas szkoły podstawowej, wyruszyli autobusem KM nr 7 z przystanku koło ZOO do Gór.  Następnie rozpoczęła się trasa piesza przez tereny leśne do Grabiny i dalej nad  J. Górskie. Każdy uczestnik rajdu wyposażony był w latarkę i uczył się orientacji w terenie według mapy. Na polanie niedaleko jeziora  miał miejsce dłuższy odpoczynek przy ognisku połączony z pieczeniem kiełbasek. Około godziny 20.00 nastąpił powrót do Gór, skąd autobusem KM nr 7 uczestnicy rajdu wrócili do Płocka. Opiekunem i organizatorem rajdu był p. Artur Brzeski.

O nas

Zespół Szkół nr 1 w Płocku to szkoła bezpieczna, przyjazna i nieustannie się rozwijająca. Dobre wyposażenie, baza sportowa i wykwalifikowana kadra to niewątpliwe atuty szkoły.

Chcesz wiedzieć więcej? Czytaj ...

Nasz Głos